På svenskhandel.se använder vi cookies för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Vidare används cookies för att med hjälp av Google Analytics, Facebook och andra verktyg mäta antalet besökarna på vår webbplats och ta fram statistik och analyser över hur sajten används samt rikta marknadsföring om vårt arbete till dig. Genom att klicka på knappen "Jag godkänner", godkänner du att vi använder cookies. Vill du inte acceptera användning av cookies kan din webbläsare ställas in så att du automatiskt nekar till lagring av cookies eller informeras varje gång en webbplats begär att få lagra en cookie. Väljer du att inte acceptera cookies kan vissa funktioner fortfarande användas, men du kan begränsa funktionaliteten på vissa webbsidor, tex dina personliga inställningar. Läs mer om cookies här

D-Fokus B2B om digitaliseringen

Växande kundförväntningar kräver tillvägagångssätt baserat på deras behov, vanor och beteende.

Kommer B2B att ha en helt digitaliserad säljprocess? Kan AI tajma kundens sweet spot i köpprocessen? Vad innebär digitaliseringen för din säljprocess och implementeringen av ny teknologi i din organisation?

Verkligheten är på plats, det blir var och hur, inte varför

Att uppfylla förväntningarna är inte lätt med tanke på komplexa kombinationer av produkter, lösningar, säljteknik, processer och kanaler som tillverkare och andra B2B-företag lever med idag. På D-Fokus B2B får du ta del av erfarenheter från verkligheten med företag som är mitt i den förändring som krävs.

Dagen är helt rätt för dig som sitter i beslutsfattande ställning i ett B2B-företag. Och som antingen redan vet att du behöver förändra och utveckla erbjudandet och arbetssättet med online och digitalt eller ännu ej insett det.

Här hittar du hela programmet med utställare, talare och anmälan. 

Tid

9 nov 2017 08:00 - 16:00

Plats

Svenska Mässan i Göteborg

Anmälan