På svenskhandel.se använder vi cookies för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder cookies. Läs mer om cookies här

D-Fokus B2B om digitaliseringen

Växande kundförväntningar kräver tillvägagångssätt baserat på deras behov, vanor och beteende.

Kommer B2B att ha en helt digitaliserad säljprocess? Kan AI tajma kundens sweet spot i köpprocessen? Vad innebär digitaliseringen för din säljprocess och implementeringen av ny teknologi i din organisation?

Verkligheten är på plats, det blir var och hur, inte varför

Att uppfylla förväntningarna är inte lätt med tanke på komplexa kombinationer av produkter, lösningar, säljteknik, processer och kanaler som tillverkare och andra B2B-företag lever med idag. På D-Fokus B2B får du ta del av erfarenheter från verkligheten med företag som är mitt i den förändring som krävs.

Dagen är helt rätt för dig som sitter i beslutsfattande ställning i ett B2B-företag. Och som antingen redan vet att du behöver förändra och utveckla erbjudandet och arbetssättet med online och digitalt eller ännu ej insett det.

Här hittar du hela programmet med utställare, talare och anmälan. 

Tid

9 nov 2017 08:00 - 16:00

Plats

Svenska Mässan i Göteborg

Anmälan