svenskhandel.se använder cookies
Vi använder cookies för att kunna tillhandahålla vår webbplats och våra digitala tjänster, förbättra din användarupplevelse samt för marknadsföring. Genom att fortsätta använda webbplatsen godkänner du vår användning av cookies för dessa ändamål. Du kan själv styra lagringen av cookies i din webbläsare. Läs mer i vår Cookiepolicy >

Morgonmöte: Gör dina (missnöjda) kunder nöjda

Föreläsare: Ingrid Alestig

En missnöjd kund som klagar eller kommer med synpunkter ger dig en andra chans. Lär dig att bemöta kundklagomål på ett sätt som gör att både du och den missnöjda kunden blir vinnare! Träffa Ingrid Alestig som berättar mer om hur du bemöter en klagande kund, hur du ska agera om kunden inte har rätt och hur du gör kunden nöjd igen. Med rätt inställning och några enkla knep blir de jobbiga klagomålen positiva, utmanande och utvecklande. Välkommen till ett inspirerande frukostmöte, som hjälper dig att förvandla gnällspikar till ambassadörer!

Tid

13 nov 2017 08:00 - 09:30

Plats

Svensk Handels kontor, Jörgen Kocks gatan 1B vån 4, Malmö