På svenskhandel.se använder vi cookies för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder cookies. Läs mer om cookies här

Morgonmöte: Gör dina (missnöjda) kunder nöjda

Föreläsare: Ingrid Alestig

En missnöjd kund som klagar eller kommer med synpunkter ger dig en andra chans. Lär dig att bemöta kundklagomål på ett sätt som gör att både du och den missnöjda kunden blir vinnare! Träffa Ingrid Alestig som berättar mer om hur du bemöter en klagande kund, hur du ska agera om kunden inte har rätt och hur du gör kunden nöjd igen. Med rätt inställning och några enkla knep blir de jobbiga klagomålen positiva, utmanande och utvecklande. Välkommen till ett inspirerande frukostmöte, som hjälper dig att förvandla gnällspikar till ambassadörer!

Tid

13 nov 2017 08:00 - 09:30

Plats

Svensk Handels kontor, Jörgen Kocks gatan 1B vån 4, Malmö