svenskhandel.se använder cookies
Vi använder cookies för att kunna tillhandahålla vår webbplats och våra digitala tjänster, förbättra din användarupplevelse samt för marknadsföring. Genom att fortsätta använda webbplatsen godkänner du vår användning av cookies för dessa ändamål. Du kan själv styra lagringen av cookies i din webbläsare. Läs mer i vår Cookiepolicy >

Morgonmöte Göteborg: Från gnällspik till ambassadör

Det finns undersökningar som visar att kunder, som har varit missnöjda och blivit hjälpta på ett bra sätt, är nöjdare än dem som alltid har varit nöjda. Med andra ord är varje klagande kund en möjlig framtida ambassadör för din butik!

Den här morgonen träffar du Ingrid Alestig, som tipsar om hur du kan bemöta kunder som klagar, så att både du och den missnöjda kunden blir vinnare. Med rätt inställning och några enkla knep blir de jobbiga klagomålen positiva, utmanande och utvecklande. Välkommen till ett inspirerande frukostmöte, som hjälper dig att förvandla gnällspikar till ambassadörer!

Föreläsare: Ingrid Alestig

Vi startar kl. 08.00 med frukost följt av föreläsning 08.30-09.30. Morgonmötena är kostnadsfria för medlemmar.

Anmälan

Anmälan gör du per telefon eller e-post till Carina Oikarinen, 010-47 18 624 eller
carina.oikarinen@svenskhandel.se.

Bokningsregler

Platserna är begränsade, anmäl dig därför så tidigt som möjligt. Du får alltid en bekräftelse via e-post. Om du får förhinder måste avbokning ske senast kl. 14.00 dagen före, detta för att inköp av frukost ska kunna regleras. Vid utebliven närvaro utan avbokning faktureras en administrationsavgift på 100 kr per person.

Tid

9 okt 2018 08:30 - 09:30

Plats

Svensk Handels kontor, Drottninggatan 56 vån 3 i Göteborg

Carina Oikarinen

Kontorsansvarig Göteborg, Göteborg
010-47 18 624