svenskhandel.se använder cookies
Vi använder cookies för att kunna tillhandahålla vår webbplats och våra digitala tjänster, förbättra din användarupplevelse samt för marknadsföring. Genom att fortsätta använda webbplatsen godkänner du vår användning av cookies för dessa ändamål. Du kan själv styra lagringen av cookies i din webbläsare. Läs mer i vår Cookiepolicy >

Morgonmöte Göteborg: Har kunden alltid rätt?

En av våra mest populära kurser! Den riktar sig till dig som jobbar i handeln, hanterar reklamationer och vill ha en uppdatering men också till dig som inte har jobbat med dessa frågor tidigare.

Att ha god kännedom om konsumentköplagen och att kunna möta kunder med fakta och konkret information ger dig styrka i ditt arbete och proffsighet inför kunden – vilket kunden värdesätter.

Kursen hålls av Svensk Handel Juridik och du kommer få lära dig både om regelverket och ta del av riktiga ”case”.

Föreläsare: Linda Leffler-Olsson

Vi startar kl. 08.00 med frukost följt av föreläsning 08.30-09.30. Morgonmötena är kostnadsfria för medlemmar.

Anmälan

Anmälan gör du per telefon eller e-post till Carina Oikarinen, 010-47 18 624 eller
carina.oikarinen@svenskhandel.se.

Bokningsregler

Platserna är begränsade, anmäl dig därför så tidigt som möjligt. Du får alltid en bekräftelse via e-post. Om du får förhinder måste avbokning ske senast kl. 14.00 dagen före, detta för att inköp av frukost ska kunna regleras. Vid utebliven närvaro utan avbokning faktureras en administrationsavgift på 100 kr per person.

Tid

8 nov 2018 08:30 - 09:30

Plats

Svensk Handels kontor, Drottninggatan 56 vån 3 i Göteborg

Carina Oikarinen

Kontorsansvarig Göteborg, Göteborg
010-47 18 624