På svenskhandel.se använder vi cookies för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Vidare används cookies för att med hjälp av Google Analytics, Facebook och andra verktyg mäta antalet besökarna på vår webbplats och ta fram statistik och analyser över hur sajten används samt rikta marknadsföring om vårt arbete till dig. Genom att klicka på knappen "Jag godkänner", godkänner du att vi använder cookies. Vill du inte acceptera användning av cookies kan din webbläsare ställas in så att du automatiskt nekar till lagring av cookies eller informeras varje gång en webbplats begär att få lagra en cookie. Väljer du att inte acceptera cookies kan vissa funktioner fortfarande användas, men du kan begränsa funktionaliteten på vissa webbsidor, tex dina personliga inställningar. Läs mer om cookies här. 

Publicerad: 2018.08.14  •  
Senast uppdaterad: 2018.08.14
  •   2

Teloteket AB

Teloteket AB

Organisationsnummer: 556819-1992
Adress: Metallverksgatan 4
Postadress: 721 30 Västerås
Telefon: 0770-25 25 25
Bankgiro: 156-4772

Faktura

Känner du dig vilseledd av det här företaget?   
Läs mer om hur du hanterar en bluffaktura här.     

Mer information om Teloteket AB
Telotekets säljare ringer upp och vill se över kundens befintliga avtal för mobiltelefoni. Säljaren får det att låta som att man ringer från det bolag som kunden har sitt befintliga avtal med. De inledande löftena om att hjälpa kunden med att ta bort gamla/inaktiva abonnemang resulterar i nya avtal om överflyttning av abonnemang till Teloteket.

Registreringsdatum 2010-09-17
F-Skatt 2010-10-07
Moms 2010-11-12

Kommentarer (2)

Kommentar skapad 2018-09-10 20:38
10 sep 2018 kl 20:38

Har fastnat i deras garn. Finns det något sätt att ta sig ur? Polisanmäla för bedrägliga metoder? Har man någon chans mot dessa oseriösa om man är företag? Varför inte i så fall?

Kommentar skapad 2018-09-12 15:57 Svensk Handel
12 sep 2018 kl 15:57

Hej!
På vår sida: http://www.svenskhandel.se/hantera-bluffaktura kan ni läsa mer om hur man hanterar en felaktig faktura.

Vänligen
Svensk Handel Varningslistan

Kommentar skapad 2018-09-07 03:49
07 sep 2018 kl 03:49

Telotekets säljare ringer upp och vill se över kundens befintliga avtal för mobiltelefoni. Säljaren får det att låta som att man ringer från det bolag som kunden har sitt befintliga avtal med. De inledande löftena om att hjälpa kunden med att ta bort gamla/inaktiva abonnemang resulterar i nya avtal om överflyttning av abonnemang till Teloteket.
Precis så som ovan beskrivits arbeterdom.
dessutom har dom de absolut längsta bindningstider 3 år
och där utöver kvaliten på deras tjänster usel
otrevliga att kommunicera med ; ETT BOLAG MAN VERKLIGEN SKALL PASSA SIG FÖR
JP