Svensk Handel byter teleoperatör

Svensk Handel kommer att inom kort byta teleoperatör och systemlösningar för att kunna ge dig som är medlem hos oss bättre service och flera kontaktytor. Bytet kommer att ske måndagen den 2 december.

Begränsade tjänster måndagen den 2 december

Övergången till ny teleoperatör kommer att innebära vissa störningar i vårt telenät:

  • störningar på all telefoni till och från Svensk Handel under måndagen den 2 december
  • mellan 11–13 kommer den arbetsrättsliga jouren att vara stängd.

Det här innebär bytet för dig som medlem

För dig som medlem innebär bytet av teleoperatör att du får både bättre service och flera kontaktytor.
Du som ringer vårt huvudnummer 010-471 85 00 kommer att nå vår nyinrättade svarsservice som hjälper dig att hitta rätt på ett både smidigare och mer effektivt sätt än tidigare.

Vi hoppas att du kommer att bli nöjd.

Publicerad: 2019.11.20 Senast uppdaterad: 2019.11.20