Hoppa till innehåll
webbinarium-ehandelsindikatorn.png
Hur gick det för e-handeln under 2023? Vilka delbranscher blev vinnare, respektive förlorare? Och vad väntar egentligen 2024? Detta och mycket mer kommer det att diskuteras vid ett webbinarium där Svensk Handel summerar e-handelsåret 2023.

2023 var ett tufft år för stora delar av handeln. Kundernas vikande köpkraft, i kombination med en svag valuta och hård konkurrens medförde stora utmaningar. Men det fanns också de som gick mot strömmen, och lyckades växa. Hur lyckas man med det i tuffa tider?

För första gången presenterar Svensk Handel en helårssammanställning över e-handelns utveckling. Tillsammans med spännande gäster från branschen analyserar vi e-handelsåret 2023 och blickar framåt mot och ser vilka utmaningar, men också möjligheter som väntar under 2024. Ta del av värdefulla insikter som ger din verksamhet ett försprång in i 2024.

Medverkande:

  • Paul Fischbein, vd, Revolution Race

  • Monika Magnusson, vd, Apotek Hjärtat

  • Maria Mikkonen, chefsekonom, Svensk Handel

  • Per Ljungberg, Chief Innovation Officer, Svensk Handel

När: Onsdag 14 februari, kl 08.30-09.15. Länk till webbinariet mejlas ut till de som anmält sig.

Håll dig uppdaterad med Svensk Handels nyhetsbrev

Få koll på de viktigaste nyheterna som rör dig som handlare. Varannan vecka skickar vi ut ett nyhetsbrev där vi samlar vägledningar, förmåner och de senaste rapporterna som hjälper dig som handlare i din vardag. Registrera dig redan idag!

Läs mer om hur vi behandlar dina personuppgifter i vår personuppgiftspolicy.