Publicerad: 2019.01.16   •  
Senast uppdaterad: 2019.01.16
  •  
Kategori: Medlemskap

Nu är det dags att rapportera in dina medlemsuppgifter

Medlemsuppgiftsinsamlingen 2019, inleds på tisdag 15 januari och pågår till och med 15 mars.

Medlemsuppgiftsinsamlingen sker en gång per år för de företag som är medlemmar i Svensk Handel och Svenskt Näringsliv. De uppgifter som rapporteras in används för att säkerställa att medlemsföretaget får en korrekt årsavgift utifrån rapporterade löner. Uppgifterna används också till att upprätthålla nödvändig information om företaget. Vi är därför tacksamma för att ni tar er tid att fylla i formuläret.

Senaste datum för rapportering är den 15 mars.

Klicka här för att komma till insamlingsformuläret.

Vid frågor rörande insamlingen kontakta
support.medlemsuppgift@svensktnaringsliv.se
Tel 08-505 559 50 vardagar 08.00-17.00

Kommentarer (0)