Retail Awards: Röstningen på Årets köpupplevelse avslutad
Nu är röstningen avslutad i kategorin Årets Köpupplevelse.
Elon, Hatstore eller Inet. Vem blir vinnaren? Den 8 maj får vi svaret.
Vem är din favorit i kategorin Årets köpupplevelse?
Retail Awards i Detaljhandelspodden
Årets finalister var precis med i Detaljhandelspodden, som täcker de hetaste händelserna inom detaljhandeln. Där hör du också Patrik Muller, e-handelsexpert på Nets och Svensk Handels innovationschef Per Ljungberg.
ELON
Genom ett unikt koncept där kunden och inte produkten står i centrum tar Elon greppet om hela kundresan från rådgivning till efterservice. Med de egna medarbetarna som den viktigaste resursen, ger Elon sina kunder en köpupplevelse i världsklass som gör att hen ständigt återkommer. Elon lever gott och väl upp till sitt mål att upplevas som den lokala kvarterskrogen.
HATSTORE
Hatstore har med sin inspirerande webbutik, sina satsningar på leveranser, sitt närmast oändliga sortiment och sitt digitala verktyg för att enkelt designa och skräddarsy sin egen hatt eller keps, utvecklat en fantastisk köpupplevelse som även väcker stor respekt i kepsens hemland USA.
INET
Inet har inte bara stenhårt kundfokus, de är närmast besatta av sina kunder, eller ”vänner” som de själva kallar dem. När dessutom medarbetarna är så djupt engagerade i Inets sortiment uppstår en köpupplevelse som slår det mesta. En upplevelse som utvecklas i symbios mellan medarbetare och trogna kunder som rekommenderar och finner den bästa lösningen för varje enskild person.
Få koll på de viktigaste nyheterna som rör dig som handlare. Varannan vecka skickar vi ut ett nyhetsbrev där vi samlar vägledningar, förmåner och de senaste rapporterna som hjälper dig som handlare i din vardag. Registrera dig redan idag!
Vi behandlar dina personuppgifter för att hantera ditt ärende. Läs mer om hur vi behandlar dina personuppgifter och dina rättigheter i vår personuppgiftspolicy. Genom att börja chatta bekräftar du att du tagit del av denna information.