Var med och sponsra branschens finaste gala

Var med och lyft fram handelns stjärnor tillsammans med oss och bli en del av ett viktigt sammanhang med Svensk Handel. Visa upp ditt varumärke på en personlig och intim middag där 200 relevanta personer från handeln är på plats.

sponsra-retail-awards.jpg

I sponsorskapet ingår:

  • Sponsring av en kategori

  • Deltagande i jury för sin kategori tillsammans med extern expert och personer från Svensk Handel

  • Prisutdelare på scen under galan

  • 10 middagsbiljetter (värde 15 000 SEK)

  • Synlighet med logotype på gala via digitala skärmar och filmer

  • Synlighet inför och efter galan i marknadsföring

SPONSORPAKET: 150 000 SEK

Följande kategorier går att sponsra i Retail Award 2023

  • Årets köpupplevelse - sponsras av Nets
    Årets köpupplevelse är sömlös, smidig och engagerande; oavsett om den sker fysiskt eller digitalt. Som kund får du ett positivt bemötande och upplever att du är en del av en större gemenskap. Under hela kundresan har du inspirerats och haft en behaglig upplevelse.

  • Årets hållbarhetsinitiativ
    Årets hållbarhetsinitiativ går till det detaljhandelsföretag som genom nya initiativ flyttat fram sin position och som inspirerar andra detaljhandelsföretag att arbeta mer med hållbarhetsfrågorna.

  • Årets logistiklösning
    Årets logistiklösning tilldelas ett detaljhandelsföretag som visar en hög grad av kundnytta, innovationskraft, kreativitet och nytänkande och som nyttjar teknik i olika former i sin flödeskedja för att uppnå effektivitet och som påverkat verksamhetens konkurrenskraft och lönsamhet totalt sett.

  • Årets digitala satsning - sponsras av Nova Group
    Årets digitala satsning tilldelas ett detaljhandelsföretag som tagit ett stort steg i sin digitala utveckling. Priset kan delas ut till allt från rena e-handelsföretag och stora detaljhandelskedjor till mindre aktörer.

  • Årets internationella expansion
    Årets internationella expansion är ett detaljhandelsföretag med en uttalad strategi för internationell expansion och som framgångsrikt intagit nya marknader under de senaste två åren. Priset riktar sig till både nya uppstickare och etablerade detaljhandelsföretag som nyligen ställt in siktet på global expansion.

  • Årets tillväxtföretag
    Årets tillväxtföretag bygger på en affärsidé som förändrar marknaden företaget verkar inom. Med hjälp av hållbara innovativa lösningar skapar företaget en kundupplevelse utöver det vanliga.

  • Årets butik - sponsras av Trygg-Hansa
    Årets butik är framgångsrik och lönsam med sortiment, utformning och service som uppskattas av kunderna. Priset har instiftats för att främja enskilda butiker som i stark konkurrens arbetar kreativt och framgångsrikt med sitt butikskoncept.

  • Årets ledare
    Årets ledare kan konsten att skapa motivation och en bra arbetsmiljö för sina medarbetare. Hen visar på ett framgångsrikt ledarskap och har väsentligt bidragit till företagets framgångar, lönsamhet och resultat.

  • Årets butikssäljare
    Årets butikssäljare visar på ett framgångsrikt säljresultat och ett kundbemötande som bidragit till företagets positiva utveckling. Priset har skapats för att främja enskilda insatser som ger resultat för företaget och för att lyfta fram goda föredömen inom branschen.

katharina-woss1.jpg

Katharina Woss

Partneransvarig Event

Håll dig uppdaterad med Svensk Handels nyhetsbrev

Få koll på de viktigaste nyheterna som rör dig som handlare. Varannan vecka skickar vi ut ett nyhetsbrev där vi samlar vägledningar, förmåner och de senaste rapporterna som hjälper dig som handlare i din vardag. Registrera dig redan idag!

Läs mer om hur vi behandlar dina personuppgifter i vår personuppgiftspolicy.