Retail Awards
Årets köpupplevelse
Oavsett om den är fysisk eller digital, är kundens upplevelse viktig, ofta avgörande.
Sponsras av Nets
Årets köpupplevelse
Kategorin sponsras av Nets
Oavsett om den är fysisk eller digital, är kundens upplevelse viktig, ofta avgörande. Årets köpupplevelse hyllar företag som sömlöst, smidigt och engagerande, lyckas kombinera ett positivt bemötande med inspiration och en upplevelse av att vara en del av en större gemenskap.
Nominera din favorit!
Du nominerar via formuläret nedan och nomineringen är öppen i perioden 2 maj till 3 juni. Jurygrupperna utser tre finalister och på Retail Awards galan på Berns den 2 oktober hyllas vinnarna i alla nio kategorierna.
Nominera din favorit
Detta ska du ange när du nominerar
- Namn på företaget/butiken som nomineras
- Företagets/butikens organisationsnummer
- E-post till kontaktperson på företaget/butiken
- Din motivering till varför företaget ska vinna
- Företagets senaste årsredovisning
- Övrig information som styrker din beskrivning om företaget
- Ditt namn och kontaktuppgifter
Kriterier
- Minst 50 MSEK i årlig omsättning
- Har varit verksam i minst tre år och presenterat minst en årsredovisning
- Visar positivt resultat
- Ger kunderna en positiv och inspirerande upplevelse i hela kund- och köpprocessen och kunden upplever sig som en del av en större gemenskap
Jury Årets Köpupplevelse
Per Ljungberg (ordförande), Svensk Handel
Magnus Ohlsson, Happy Homes och Colorama
Emma Gutestam, HUI
Sponsor: Nets, Klaus Pedersen
Läs mer om Retail Awards
Retail Awards
Årets köpupplevelse med vänner i fokus
Retail Awards
Retail Awards mest prestigefyllda pris
Retail Awards
Gårdssällskapets ekologiska kött bar frukt
Håll dig uppdaterad på det senaste
Svensk Handels nyhetsbrev Handelns transformation skickas en gång i månaden och innehåller nyheter och trendspaningar med fokus på e-handelns utveckling, men också hela handelns omställning. Vi presenterar också de senaste uppdateringarna om våra event. Starta din prenumeration idag!