Hoppa till innehåll

Sista dag för insamlingen av medlemsuppgifter 2021 har passerat – säkerställ att ditt företag har rapporterat in uppdaterad information.

65d731b38c4444a58a53767548445921.jpg

Uppgifterna som rapporteras in används för att säkerställa att årsavgiften blir korrekt utifrån rapporterade årslöner. Inrapporteringen av medlemsuppgifter sker en gång per år för medlemmar i Svensk Handel och Svenskt Näringsliv.

Om nya uppgifter inte kommer in riskerar din medlemsavgift att bli automatiskt uppräknad. Inrapportering av uppdaterade medlemsuppgifter ger oss nödvändig information om ditt företag och garanterar att du ska få bästa möjliga service framöver.

Tack för hjälpen!

Klicka här för att komma till insamlingsformuläret >>

Vid frågor rörande insamlingen eller inloggningsuppgifter kontakta gärna: support@medlemsuppgift.se eller 08-580 022 20 (vardagar kl 08.00-17.00).

Håll dig uppdaterad med Svensk Handels nyhetsbrev

Få koll på de viktigaste nyheterna som rör dig som handlare. Varannan vecka skickar vi ut ett nyhetsbrev där vi samlar vägledningar, förmåner och de senaste rapporterna som hjälper dig som handlare i din vardag. Registrera dig redan idag!

När du anmäler dig till vårt nyhetsbrev kommer vi att behandla dina personuppgifter. Här kan du läsa mer om vår behandling och dina rättigheter.