Driftstopp: Information för dig som medlem i Svensk Handel gällande Mina Sidor

Kvarvarande problem. Efter det stora uppdaterings- och underhållsarbetet som genomförts sedan den 8 juni dras vi fortfarande med problem avseende vissa funktioner och tjänster på webbplatsen. På grund av detta är funktionaliteten fortfarande begränsad och väntas åtminstone så vara till em/kväll den 17 juni.

Mellan den 8–16 juni kommer ett driftstopp ske för Svensk Handels medlemssystem. Det innebär att du som medlem inte kommer kunna skapa ett konto på Mina Sidor eller göra ändringar i inloggat läge.

Du som redan har ett konto har åtkomst som vanligt och kan se arbetsgivarguiden och annat material, men du kommer inte kunna ändra dina uppgifter eller lösenord. Skulle du glömma bort ditt lösenord kommer du under perioden inte kunna att använda funktionen ”glömt lösenord”.

Om du inte har användarkonto och är medlem i Svensk Handel, kontakta medlem@svenskhandel.se om du har frågor som rör ditt medlemskap.

Är du medlem och har frågor av arbetsrättslig karaktär, kontakta jouren@svenskhandel.se.

Har du allmänna frågor om Svensk Handel och/eller hemsidan, vänligen kontakta info@svenskhandel.se.

Svensk Handel tackar för ert tålamod och överseende.

Publicerad: 2022.06.07 Senast uppdaterad: 2022.06.07 Kategorier: Medlem, Medlemsaktuellt