Hoppa till innehåll

Motivering:

Detta tillväxtbolags resa startade i sociala medier. I dag finns varumärket i över 160 länder och i alla försäljningskanaler. Grundarnas mission att erbjuda snygga träningskläder och att höja kundernas självförtroende kring träning har resulterat i lojala kunder i en aktiv och växande Community kring träning. Samarbeten med lokala influencers på olika marknader har varit ett framgångsrecept. Tillväxten har varit snabbare än planerat och lönsamheten likaså.

Håll dig uppdaterad med Svensk Handels nyhetsbrev

Få koll på de viktigaste nyheterna som rör dig som handlare. Varannan vecka skickar vi ut ett nyhetsbrev där vi samlar vägledningar, förmåner och de senaste rapporterna som hjälper dig som handlare i din vardag. Registrera dig redan idag!

När du anmäler dig till vårt nyhetsbrev kommer vi att behandla dina personuppgifter. Här kan du läsa mer om vår behandling och dina rättigheter.