Hoppa till innehåll

Motivering:

I takt med att e-handelsvolymerna har vuxit har IKEA på senare år lyckats nyttja varuhusen till att även vara lokala logistikhubbar för hemleveranser. Genom att utnyttja den befintliga distributionsstrukturen har IKEA förvandlat sin klassiska butiksförsäljning till en omnikanal där kunderna kan handla var, när och hur de vill. Här har ett fokus på logistikutveckling samt förmågan att se möjligheter i sin befintliga verksamhet varit avgörande.

Håll dig uppdaterad med Svensk Handels nyhetsbrev

Få koll på de viktigaste nyheterna som rör dig som handlare. Varannan vecka skickar vi ut ett nyhetsbrev där vi samlar vägledningar, förmåner och de senaste rapporterna som hjälper dig som handlare i din vardag. Registrera dig redan idag!

När du anmäler dig till vårt nyhetsbrev kommer vi att behandla dina personuppgifter. Här kan du läsa mer om vår behandling och dina rättigheter.