Custitude
Custitude har över 20 års erfarenhet av att utveckla kundmötet i olika kanaler och i olika branscher. Nu har Custitude erbjudande på ett digitalt utbildningsprogram för butikschefer och butiksägare. Erbjudandet riktar sig till dig som är medlem i Svensk Handel.
Minnesvärda kundmöten – ett digitalt utbildningsprogram för butikschefer och butiksägare
Customer Relation Academy presenterar Minnesvärda kundmöten. Ett butiksledarprogram som engagerar hela säljteamet i att hållbart förbättra kundbemötandet över tid. Målsättningen är att skapa kundmöten som håller en hög och jämn nivå, kundmöten som blir minnesvärda och ger ökad försäljning.
Om programmet
Kundmötets betydelse för konvertering och kundnöjdhet är svår att argumentera mot. Men för att lyckas räcker det inte att vara bra ibland utan man behöver vara bra för alla – alltid. Ska man uppnå det krävs att man har alla medarbetare med sig på tåget. Alla behöver förstå vikten av kundmötet och hur de kan påverka kundens upplevelse. Det här utbildningsprogrammet sätter fokus på att utbilda butikschefer/butiksägare till att utveckla kundmötet tillsammans med sitt team – ett kunddrivet ledarskap.
Programmet innehåller 8 digitala moduler som pågår i 16 veckor. Du väljer själv när och hur du vill ta till dig av materialet. Modulerna är inriktade på att stärka butikscheferna i sin ledarroll med kunskap samt ge uppdrag att träna med sitt team i vardagen. Modulerna innehåller en genomgång med viktiga moment i kundresan samt flertalet olika träningar som man som butikschef ska göra tillsammans med sitt team för att ta sina kundrelationer till nästa nivå. Varje modul lär också ut det som krävs i ett kunddrivet ledarskap. Det vill säga hur man som ledare engagerar sitt team i den här utvecklingsresan.
Målet med programmet är att skapa kundmöten som håller en hög och jämn nivå, kundmöten som blir minnesvärda.
Utbildare:
Lotta Eriksson, VD Custitude. En kundmötesnörd med över 20-års erfarenhet av att bedriva kundmötesutveckling inom handeln.
Angela Nihlén, Custitude. Lång erfarenhet av att utveckla företagskultur med fokus på hur man som ledare skapar nya beteenden som påverkar kulturen i önskad riktning.
Efter programmet har du kunskap i:
Hur du kan påverka kundens upplevelse i kundmötet och skapa ett möte som sticker ut – ett möte man minns
Hur du som butiksledare engagerar ditt team i att utveckla sitt kundmöte. Hur du får med alla och skapar en förändring som håller i.
Kostnad
Ordinarie Pris: 3495 kr ex moms/deltagare
Medlem i Svensk Handel: 2995 kr ex moms
Beställ utbildningen här >>
Om Custitude
Bakom Customer Relation Academy ligger Custitude. Custitude har över 20 års erfarenhet av att utveckla kundmötet i olika kanaler och i olika branscher. Vi brinner för att hjälpa företag att skapa minnesvärda kundupplevelser och skapa starka kundrelationer. Genom att erbjuda utvalda metoder och verktyg som till exempel mystery shopping och exitintervjuer hjälper vi våra kunder att mäta, utvärdera och förstå sina kunders upplevelse. Utöver det erbjuder vi även insatser som workshops, föreläsningar eller vår digitala utbildning för att höja nivån i kundmötet och skapa en förändring som håller i.
Vill du få mer information om våra tjänster och vårt erbjudande? Läs mer på Custitudes hemsida.
Vill du komma i kontakt med oss?
Telefon: 08- 08-284488
E-post: info@custitude.com
Detta erbjudande ingår som en förmån inom ramen för ditt företags medlemskap i Svensk Handel. Custitude är självständigt personuppgiftsansvarig för de personuppgifter du lämnar till Custitude. Du kan läsa mer om hur Custitude hanterar dina personuppgifter i deras integritetspolicy.
Kontaktperson på Svensk Handel
- Ämne:
- medlem
- Publicerad:
- 2024-02-15
- Senast uppdaterad:
- 2024-05-08