Den svenska självbetjäningshandeln ökar. Vad eller vilka är drivkrafterna bakom, och vad blir konsekvenserna om butikerna inte hänger med? I samarbete med Swish bjuder Svensk Handel in till ett webbinarium på temat.
Den svenska självbetjäningshandeln växte med 10 procent under 2023, visar rapporten Unika besökare som Swish har tagit fram tillsammans med HUI Research. I takt med den här fortväxande trenden dyker det upp en hel del frågor – Vad och vilka är det egentligen som driver den här utvecklingen? Vad blir konsekvenserna för butikerna om de inte hänger med? I ett webbinarium 15 oktober reder Swish och Svensk Handel ut begreppen.
Medverkande:
Charlotta Lindblad, Head of Communication, Swish
Robin Hjelte, Head of Data & Analytics, Swish
Simon Nilsson, Director of B2B, Swish
Bengt Nilervall, Näringspolitisk expert på Svensk Handel
Få koll på de viktigaste nyheterna som rör dig som handlare. Varannan vecka skickar vi ut ett nyhetsbrev där vi samlar vägledningar, förmåner och de senaste rapporterna som hjälper dig som handlare i din vardag. Registrera dig redan idag!