Hoppa till innehåll

På fredag 6 december, under en "powerkvart" online, delar Custitude med sig av sina bästa tips.

custitude_bild-nyhet.png

Julhandeln står för dörren – årets mest intensiva och viktigaste försäljningstid. Många butiker har redan förstärkt teamet med extra personal och fyllt hyllorna med attraktiva erbjudanden och kampanjer. Men hur säkerställer ni att hela teamet verkligen lyfter kundmötet till nästa nivå och ser varje kund?

Hur vi bemöter våra kunder spelar en avgörande roll för försäljningsresultaten

  • Visste du att kunder som blir hälsade på i butik handlar för i snitt 100 kr mer än de som inte blir det?

  • Och kunder som får personlig hjälp från start till slut spenderar i genomsnitt 200 kr mer än de som inte har någon kontakt med säljare alls. 

Hur kan ni skapa julhandelns bästa kundupplevelse?

I samarbete med Svensk Handel bjuder Custitude in dig till en digital powerkvart där kundmötesexperten, Lotta Eriksson, delar sina främsta tips på hur ni riggar er för att leverera bästa kundmötet även under julrushen. 

 Du får verktygen för att:

  • Förbereda teamet på julrushens utmaningar.

  • Säkerställa att varje kund blir sedd och bemött på bästa sätt.

  • Maximera försäljningen genom att sätta kundmötet i fokus.

Missade möjligheter kostar – låt oss hjälpa er att ta vara på varje kund under årets mest intensiva försäljningsperiod

När: Fredag 6 december
Tid: Kl. 9:30-9:45
Var: Teams (länk skickas vid anmälan)

 

Anmäl dig redan idag och få en rivstart på årets julhandel >>

Hej! Hitta rätt genom att söka och filtrera listan. Sortera som det passar!
Vald kategori
Valt ämne
Sortera efter
forpackningar1.png

NPA återför överskott på 350 miljoner till anslutna producenter

NyhetNäringslivets Producentansvar (NPA) återför ett överskott om cirka 350 miljoner kronor till anslutna producenter.
div-bilder-nyhetsbrev-(2).jpg

Apoteket fördubblade antalet fossilfria e-handelsleveranser

NyhetE-handeln ställer i snabbt takt om till fossilfria leveranser. Ett 20-tal företag har anslutit sig till branschöverenskommelsen.
summit-2_26-maj_1.png

Retail Media växer fram som ny intäktsmotor

NyhetRetail Media har seglat upp som ett av de hetaste områdena inom handel just nu. Gå med i Svensk Handels Retail Media Community!
bildmontage-for-ukraina-(3).jpg

H&M driver åtta butiker i Ukraina – skapar hundratals jobb

NyhetTrots kriget i Ukraina är H&M fortsatt närvarande med 8 butiker i landet. Totalt sysselsätter H&M nära 400 medarbetare i Ukraina.
bildmontage-for-ukraina-(2).jpg

Kaffeimportör hjälper Ukraina dubbelt

NyhetThe March Initiative importerar och säljer kaffe som produceras i Ukraina till Sverige. Vinsten skänks tillbaka i form av sjukvårdsmaterial.
kontakta-oss-i-sommar-1719832256.png

Vi finns här för dig i sommar

NyhetHär når du oss hela sommaren.
lagbok-klubba.jpg

Flera viktiga segrar för tryggare handel – nya rutiner hos polisen ett av många framsteg

NyhetGenom påverkansarbete, samverkan och konkreta verktyg har flera viktiga steg tagits i rätt riktning den senaste tiden.
kriskommunikation-webbinarium-playknapp.png

Se Webbinariet om kommunikation under kris i efterhand

NyhetUnder våren har vi i samarbete med Ramboll erbjudit flera välbesökta webbinarier på temat Kommunikation under kris.

Håll dig uppdaterad med Svensk Handels nyhetsbrev

Få koll på de viktigaste nyheterna som rör dig som handlare. Varannan vecka skickar vi ut ett nyhetsbrev där vi samlar vägledningar, förmåner och de senaste rapporterna som hjälper dig som handlare i din vardag. Registrera dig redan idag!

När du anmäler dig till vårt nyhetsbrev kommer vi att behandla dina personuppgifter. Här kan du läsa mer om vår behandling och dina rättigheter.