Hoppa till innehåll

Se webbinariet om en ny utbildning: Digitalisering för B2B-företag inom handeln

Svensk Handel är stolta över att samarbeta med partnern DigJourney i att stärka branschen till att ta vara de möjligheter som digital transformation innebär. I det här webbinariet får du veta mer om vad utbildningen innebär och varför du inte bör missa den!

Handeln är den bransch som har flest anställda i Sverige (ca 600 000). Statistik visar att många B2B-företag inom handel fortfarande ligger efter B2C i digitalisering. Trots att B2B-bolag kommer allt längre på sin digitaliseringsresa, är avståndet till B2C för stort, drivet av konsumentmarknaden som fortsätter pushas framåt i ännu snabbare takt. Det här vill Svensk Handel tillsammans med vår partner DigJourney bidra till att minska genom en ny utbildning - Digitalisering för B2B-företag inom handel.

Joakim Jansson från DigJourney leder utbildningen tillsammans med Eleonor Dahlberg på Svensk Handel. Arne B Andersson deltar även han genom insikter och trender inom B2B och Ted Schönbeck, AI-ambassadör på Google, berättar om hur du kan använda AI i din digitaliseringsresa.

Anmäl dig till utbildningen här.

eleonor-dahlberg1.jpg

Eleonor Dahlberg

Partneransvarig

Håll dig uppdaterad med Svensk Handels nyhetsbrev

Få koll på de viktigaste nyheterna som rör dig som handlare. Varannan vecka skickar vi ut ett nyhetsbrev där vi samlar vägledningar, förmåner och de senaste rapporterna som hjälper dig som handlare i din vardag. Registrera dig redan idag!

När du anmäler dig till vårt nyhetsbrev kommer vi att behandla dina personuppgifter. Här kan du läsa mer om vår behandling och dina rättigheter.