Hoppa till innehåll

B2B-företag, få en knuff framåt och vidare i digitaliseringsresan med hjälp av DigJourneys utbildningsprogram. Förmånlig kostnad för medlemmar i Svensk Handel.

digjourney-webb.jpg

Är du ett av alla B2B-företag som behöver en skjuts i digitaliseringen? Statistik visar att många B2B-företag har kommit långt men att glappet till B2C, som i allt snabbare takt drivs framåt av konsumentmarknaden, fortfarande är stort. Hur gör man då, för att komma igång eller vidare? Nu kan du som är medlem i Svensk Handel ta del av DigJourneys utbildningsprogram till en förmånlig kostnad.

Få koll på de senaste digitaliseringstrenderna inom retail B2B, förstå hur de kommer påverka din verksamhet, få en analys av hur ditt företag ligger till i relation till andra, få hjälp att skapa en plan för er transformationsresa och få insikter om hur du lyckas med en omställning.

Målen för programmet är:

  • Som deltagare får du koll på de senaste digitaliseringstrenderna inom retail B2B.

  • Analys av ditt företag och en plan för digitalisering.

  • Lärande om hur du lyckas med omställning/transformation.

Detta får du:

  • Tillgång till ett nätverk att jobba vidare med.

  • Changemkr - ett verktyg för att arbeta med digitalisering. Fleranvändarlicens, tio användare under sex månader.
    Värde: 23 000 kr.

  • Utbildningsprogram i digitalisering för B2B-företag inom handel - exklusivt för Svensk Handels medlemmar. Kostnad medlemmar:
    19 900 SEK (värde 46 500 SEK)*

Anmäl dig här >>

eleonor-dahlberg1.jpg

Eleonor Dahlberg

Senior projektledare

Hej! Hitta rätt genom att söka och filtrera listan. Sortera som det passar!
Vald kategori
Valt ämne
Sortera efter
lyko-for-ukraina-1.png

Lyko möjliggör kundgåvor till humanitärt stöd – engagemang sedan krigsutbrottet

NyhetSedan kriget i Ukraina bröt ut har skönhetsföretaget Lyko erbjudit sina kunder att skänka 20 kronor till UNICEF och UNHCR.
vy-over-stadskarna.jpg

Handelskartan - så handlar Sverige

NyhetI höst kan Svensk Handel presentera värdefull statistik om handelns utveckling i det vi kallar Handelskartan.
nya-ledamoter-stil.png

Ny styrelse i Svensk Handel Stil

NyhetTre nya ledamöter i Svensk Handel Stils styrelse. Magnus Månsson, Bubbleroom, Hanna Moisander, Lager 157 och Niklas Gertler, Holmens Herr.
hallbarhetsinsikter.jpg

10 insikter om handelns hållbarhetsresa – och hur de påverkar dig

NyhetUnder det senaste decenniet har hållbarhetsfrågan gått från sidofråga till att bli en självklar del av handelns affärsutveckling.
eu-handel.png

EU:s nya strategi för den inre marknaden

NyhetDen 21 maj publicerade EU-kommissionen en ny strategi med flera konkreta åtgärder för att nå en enhetlig, enkel och sömlös inre marknad.
presstraff-for-ukraina-1.jpg

Handelslandet Sverige tillsammans för Ukraina

NyhetSvensk Handel har lanserat ett initativ för att stärka handelsrelationerna med Ukraina och öka synligheten för ukrainska varor i Sverige.
1-oktober-(980-x-280-px)-(1920-x-1080-px)-(5).png

Handelns roll i en osäker värld – beredskap och trygghet

NyhetEn av tre programpunkter på årets Nordic Retail Summit 1 oktober handlar om beredskap och trygghet.
ordforandepriset-2025.png

Vinnare av Ordförandepriset 2025

NyhetSvensk Handels Ordförandepris delas ut till framgångsrika och lovande studenter. Årets vinnare är Lilly Andersson och Henrik Hultqvist.

Håll dig uppdaterad med Svensk Handels nyhetsbrev

Få koll på de viktigaste nyheterna som rör dig som handlare. Varannan vecka skickar vi ut ett nyhetsbrev där vi samlar vägledningar, förmåner och de senaste rapporterna som hjälper dig som handlare i din vardag. Registrera dig redan idag!

När du anmäler dig till vårt nyhetsbrev kommer vi att behandla dina personuppgifter. Här kan du läsa mer om vår behandling och dina rättigheter.