
Retail Media Summits 2025
Under 2025 bjuder Svensk Handel tillsammans med partners in till tre träffar. Medlemmar i Svensk Handel deltar kostnadsfritt, övriga betalar 1 980 kr per person och träff.
Träff 1 | 29 april - i samarbete med Omnicom
Plats: A House, Slussen, Stockholm
Tema: Så skapar du en lönsam Retail Media-affär - vilka är knepen för att skapa lönsamhet för både dig och dina varumärken? Vart är annonsmarknaden på väg för retailers?
Träff 2 | 26 maj - i samarbete med Visual Art
Tema: Allianser och samarbeten inom retail media - vilken teknik och vilka partnerskap ska man som retailer investera i och hur ska detta implementeras?
Träff 3 | 4 september - i samarbete med Schibsted
Skapa premiumannonser med ny kunddata - Kunddata är fundamentet i retail media. Men vilken data får man tillbaka genom sina annonser och hur kan den användas?
Ta del av kommande träffar. Anmäl ditt intresse genom att skicka e-post till: retailmedia@svenskhandel.se