Hoppa till innehåll

D-Congress har genom åren utvecklats till att vara den självklara mötesplatsen för all handel. Utställningen på D-Congress är ett bra kvitto på att D-Congress är hett i branschen. Inför 2024 är utställarplatserna redan fullbokade.

dcongress-woss.jpg
Katharina Woss, sponsoransvarig Svensk Handel

Sponsorerna hänger på låset och för 2024 års event är platserna i utställningen slutsålda sedan en tid tillbaka. Katharina Woss, sponsoransvarig på Svensk Handel, blir uppvaktad redan ett år i förväg.  

- De flesta bokar om sig direkt på plats, eller veckorna efter D-Congress, vilket är kul. I år är det lite av ett rekord, då vi sålde den sista utställarplatsen redan i augusti, säger Katharina Woss, sponsoransvarig på Svensk Handel. 

Som utställare uppskattar man att det, förutom ett genomtänkt och bra konferensprogram, alltid är relevanta deltagare på plats från både stora och mellanstora bolag inom handel. Det pratas business och är en fantastisk stämning, från morgon till kväll. Katharina instämmer.  

Stämningen och det stora intresset för all kunskap som delas på scenerna, den perfekta mixen av leverantörer och handlare och festligheterna - det är D-Congress.
Katharina Woss
sponsoransvarig, Svensk Handel

Fler utställarplatser 2025

Redan till 2025 utökas ytan i utställningen på Svenska Mässan vilket betyder fler utställarplatser. Svensk Handel rekommenderar alla som är intresserade av en plats att vara på tårna. Kontakta Katharina tidigt under våren så skräddarsyr ni tillsammans den bästa lösningen för ditt företag.  

Biljettsläpp 4 december – boka i god tid

Förra året sålde även biljetterna till D-Congress slut redan någon månad innan eventet. Svensk Handel tror att trycket på biljettförsäljningen kommer vara stort även inför 2024. Den 4 december i år släpps biljetterna.

katharina-woss1.jpg

Katharina Woss

Partner Manager

Hej! Hitta rätt genom att söka och filtrera listan. Sortera som det passar!
Vald kategori
Valt ämne
Sortera efter
bildmontage-for-ukraina.jpg

Miljonbidrag från Coops medlemmar och föreningar

NyhetCoop har stöttat Ukraina sedan krigets utbrott. Nu är de en del av initiativet Handelslandet Sverige tillsammans för Ukraina.
gron-eu.png

Trilogen om Green Claims Directive är pausad

NyhetSenaste nytt om Green Claims-direktivet  (GCD) (COM/2023/166).
framtidens-konsument-1oktober.jpg

Framtidens konsument

NyhetFramtidens konsument, vad som driver köpbesluten och hur handeln kan anpassa sig inför skiftet. Det diskuteras på Nordic Retail Summit.
lyko-for-ukraina-1.png

Lyko möjliggör kundgåvor till humanitärt stöd – engagemang sedan krigsutbrottet

NyhetSedan kriget i Ukraina bröt ut har skönhetsföretaget Lyko erbjudit sina kunder att skänka 20 kronor till UNICEF och UNHCR.
vy-over-stadskarna.jpg

Handelskartan - så handlar Sverige

NyhetI höst kan Svensk Handel presentera värdefull statistik om handelns utveckling i det vi kallar Handelskartan.
nya-ledamoter-stil.png

Ny styrelse i Svensk Handel Stil

NyhetTre nya ledamöter i Svensk Handel Stils styrelse. Magnus Månsson, Bubbleroom, Hanna Moisander, Lager 157 och Niklas Gertler, Holmens Herr.
hallbarhetsinsikter.jpg

10 insikter om handelns hållbarhetsresa – och hur de påverkar dig

NyhetUnder det senaste decenniet har hållbarhetsfrågan gått från sidofråga till att bli en självklar del av handelns affärsutveckling.
eu-handel.png

EU:s nya strategi för den inre marknaden

NyhetDen 21 maj publicerade EU-kommissionen en ny strategi med flera konkreta åtgärder för att nå en enhetlig, enkel och sömlös inre marknad.

Håll dig uppdaterad med Svensk Handels nyhetsbrev

Få koll på de viktigaste nyheterna som rör dig som handlare. Varannan vecka skickar vi ut ett nyhetsbrev där vi samlar vägledningar, förmåner och de senaste rapporterna som hjälper dig som handlare i din vardag. Registrera dig redan idag!

När du anmäler dig till vårt nyhetsbrev kommer vi att behandla dina personuppgifter. Här kan du läsa mer om vår behandling och dina rättigheter.