Dags att rapportera in dina medlemsuppgifter via nya portalen

Nu är det dags för dig som är medlem i Svensk Handel att rapportera in ditt företags medlemsuppgifter.
Nyhet 2023-01-17
Dela den här sidan

Medlemsuppgifterna ligger till grund för beräkning av medlemsavgiften. Avgiften, som du betalar in en gång per halvår, finansierar det arbete som Svensk Handel tillsammans med Svenskt Näringsliv gör för att ge handelns företag förutsättningar att nå sin fulla potential. Vi gör det enklare och mer lönsamt att driva företag och vara arbetsgivare. 

Rapporteringen sker i år via vår nya inloggningsportal Medlemsuppgift.se där du först skapar ett konto innan du slussas vidare och kan lämna uppgifterna. Rapportera in uppgifterna via medlemsuppgift.se senast den 28 februari.

I dagarna skickar vi ut ett mejl om detta till den eller de kontaktpersoner som vi har på ditt företag. Vill du kontrollera att vi har rätt kontaktuppgifter för dig och ditt företag, hör av dig till medlem@svenskhandel.se.

Medlemsuppgift 2023 öppnar den 18 januari, och ordinarie insamling i Medlemsuppgift stänger den 28 februari.

Vid frågor rörande själva insamlingen eller inloggningen kontakta gärna: support@medlemsuppgift.se eller 08-580 022 20 (vardagar kl 08.00-17.00).