Hoppa till innehåll

Nu är röstningen avslutad i kategorin Årets Köpupplevelse. Elon, Hatstore eller Inet? Vem vinner?

Vem är din favorit i kategorin Årets köpupplevelse?

ELON 

Genom ett unikt koncept där kunden och inte produkten står i centrum tar Elon greppet om hela kundresan från rådgivning till efterservice. Med de egna medarbetarna som den viktigaste resursen, ger Elon sina kunder en köpupplevelse i världsklass som gör att hen ständigt återkommer. Elon lever gott och väl upp till sitt mål att upplevas som den lokala kvarterskrogen. 

HATSTORE 

Hatstore har med sin inspirerande webbutik, sina satsningar på leveranser, sitt närmast oändliga sortiment och sitt digitala verktyg för att enkelt designa och skräddarsy sin egen hatt eller keps, utvecklat en fantastisk köpupplevelse som även väcker stor respekt i kepsens hemland USA.

INET 

Inet har inte bara stenhårt kundfokus, de är närmast besatta av sina kunder, eller ”vänner” som de själva kallar dem. När dessutom medarbetarna är så djupt engagerade i Inets sortiment uppstår en köpupplevelse som slår det mesta. En upplevelse som utvecklas i symbios mellan medarbetare och trogna kunder som rekommenderar och finner den bästa lösningen för varje enskild person.

Retail Awards i Detaljhandelspodden

Årets finalister i kategorin Årets köpupplevelse var precis med i Detaljhandelspodden, som täcker de hetaste händelserna inom detaljhandeln. Där hör du också Patrik Muller, e-handelsexpert på Nets och Svensk Handels innovationschef Per Ljungberg.

Håll dig uppdaterad med Svensk Handels nyhetsbrev

Få koll på de viktigaste nyheterna som rör dig som handlare. Varannan vecka skickar vi ut ett nyhetsbrev där vi samlar vägledningar, förmåner och de senaste rapporterna som hjälper dig som handlare i din vardag. Registrera dig redan idag!

När du anmäler dig till vårt nyhetsbrev kommer vi att behandla dina personuppgifter. Här kan du läsa mer om vår behandling och dina rättigheter.